Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

«ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ»

579

Διακεκριμένη επιστήμονας, καθηγήτρια γεωχημείας στο Imperial College του Λονδίνου,  και ασθενής με καρκίνο που έκοψε τα γαλακτοκομικά προϊόντα από τη διατροφή της, σχεδόν πριν από 20 χρόνια, ισχυρίζεται ότι με αυτόν τον τρόπο νίκησε την ασθένεια.
Η Jane Plant, που διαγνώστηκε για πρώτη φορά με καρκίνο του μαστού το 1987, είπε ότι πιστεύει ότι η ασθένεια είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα ζωικά προϊόντα.
Το 1993, όταν η Jane Plant, 69 ετών σήμερα, είχε για πέμπτη συνεχή φορά χτυπηθεί από τον καρκίνο του μαστού, οι γιατροί της είχαν πει ότι είχε μόλις λίγους μήνες ζωής.
Ο όγκος αυτή τη φορά ήταν ένα κομμάτι στο μέγεθος του μισού αυγού, που μεγάλωνε στο λαιμό της.
Η ίδια δήλωσε: «Ένιωθα απαίσια και φαινόμουν πολύ χλωμή, αδύνατη και άρρωστη.
«Παρά την απαίσια κατάστασή μου, η επιστημονική μου γνώση και η εμπειρία μου με βοήθησαν να σώσω τη ζωή μου.”
Γνωρίζοντας από τη δουλειά μου στην Κίνα, ότι οι κινέζες είχαν αποδεδειγμένα ιστορικά πολύ χαμηλά ποσοστά καρκίνου του μαστού.
«Ο σύζυγός μου ο Peter και εγώ είχαμε εργαστεί στο παρελθόν στην Κίνα πάνω σε περιβαλλοντικά προβλήματα», είπε.
«Ξαφνικά θυμήθηκα ότι σε ένα θαυμάσιο επιδημιολογικό άτλαντα που μου είχε παρουσιαστεί από τους Κινέζους συναδέλφους, φαινόταν ότι ο καρκίνος του μαστού στην Κίνα «χτυπούσε» μια (1) στις 100.000 γυναίκες, σε σύγκριση με το ποσοστό της μια (1) στις  10 γυναίκες στη Δύση την εποχή εκείνη.
Ωστόσο, οι κινέζες που ζουν στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο ή την Αυστραλία εμφάνιζαν  τα ίδια ποσοστά καρκίνου με τις υπόλοιπες γυναίκες των περιοχών που ζούσαν.«Είχα ελέγξει τις πληροφορίες, αλλά και κάποιοι Κινέζοι γιατροί μου είχαν πει ότι σε όλη τους την καριέρα είχαν δει μόνο μια περίπτωση καρκίνου του μαστού».
«Ο Peter και εγώ σκεφτήκαμε το θέμα για λίγα λεπτά και αποφάσισαμε ότι θα πρέπει να έχει σχέση με τη διατροφή. Στη συνέχεια θυμηθήκαμε δύο περιστατικά.
«Ο Peterθυμήθηκε όταν οι κινέζοι συνάδελφοί του του είχαν δώσει σκόνη αγελαδινού γάλακτος σε μια περιοδεία, επειδή οι ίδιοι δεν έπιναν γάλα. Για την ακρίβεια στις αρχές της δεκαετίας του 80 δεν είχαν καν μια βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων.
Η σκέψη αυτή μας έκανε να ξεκινήσουμε μια διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά, μια δίαιτα ασιατικού στιλ.
«Αποφάσισα ότι δεν είχα τίποτα να χάσω, σταματώντας τα δύο χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά βιολογικά γιαουρτάκια που έτρωγα κάθε μέρα», πρόσθεσε.
Επίσης, έκοψε τις ζωικές πρωτεΐνες, όπως το κρέας, τα ψάρια και τα αυγά και εξόρισε όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Εντός έξι εβδομάδων – διάστημα κατά το οποίο βρισκόταν σε πιο συμβατική θεραπεία, συμπεριλαμβανομένης και της χημειοθεραπείας – το εξόγκωμα στο λαιμό εξαφανίστηκε.
Μέσα σε ένα χρόνο, ήταν σε ύφεση και ζει χωρίς καρκίνο εδώ και 19 χρόνια.
dailymail.co.uk


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου